HW20: LaTeX pārveidošana par MathML

Last modified by superadmin on 2018-01-12 20:32

HW20: LaTeX pārveidošana par MathML

Lietot Antlr parsētāju ģeneratoru, lai apstrādātu ne-XML marķējumu. Apstrādāt LaTeX valodas apakškopu, lai tajā pierakstītajām matemātikas izteiksmēm varētu ģenerēt atbilstošo MathML. 

Ieejas datu piemērs

LaTeX matemātikas izteiksme kvadrātvienādojuma atrisināšanai: 

x_{1,2}=\frac{-b \pm \sqrt{b^2-4ac}}{2a}

sqequationformula.png - šis pats vienādojums attēlots kā attēls. 

LaTeX var izmēģināt Vikipēdijas smilšu kastē (LaTeX marķējumu Vikipēdijā ir jāraksta starp viki-tagiem un ). Lai iepazītos ar AntLR parseru ģeneratoru, piedāvājam izveidot gramatiku LaTeX notācijai. 

Bibliogrāfija

  1. http://www.w3.org/Math/ - MathML specifikācijas un programmatūra, kas to atbalsta.
  2. http://www.artofproblemsolving.com/Wiki/index.php/LaTeX:Commands, http://www.andy-roberts.net/misc/latex/latextutorial9.html - dažas LaTeX lietotāju pamācības
  3. http://lv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Smil%C5%A1u_kaste - Vikipēdijas smilšukaste, kur var eksperimentēt ar LaTeX. 
  4. http://rubyforge.org/projects/ritex - Ritex programmatūra, lai LaTeX pārveidotu par MathML.
  5. http://rubyforge.org/frs/?group_id=167 - Ruby instalācijas, kas ir priekšnosacījums Ritex rīkam (rakstīšanas brīdī jaunākā instalācija ir 1.8.6-25).
  6. http://en.wikipedia.org/wiki/Textile_(markup_language) - Textile marķēšanas valoda.
Tags:
Created by Alina Vasiljeva on 2009-11-26 12:40
    
This wiki is licensed under a Creative Commons 2.0 license
XWiki Enterprise 6.4 - Documentation